Rozmluvení poptávky a poskytnutá rada
Někdy Vás prostě odmítnu…
Řešení, která zákazníkům předkládám, mi vždy musí dávat smysl. V případě, že tomu tak není, poptávku z vlastního přesvědčení raději odmítnu. Pokud jsem však přesvědčen, že mohu poskytnout radu, nebo návrh lepšího řešení (celkový výsledek, poměr cena/výkon), jehož realizaci nemám v nabídce, v dobré víře tyto vědomosti bezplatně předám v rámci dobrého jména společnosti.
Poptávka: Hledám řešení, jak kompenzovat výrazný akusticky-izolační nedostatek posuvných dveří koupelny. Pomohl by akustický závěs?
Odpověď: NE!
Odpověď “ano” by mohla zaznít pouze v případě, že nečekáte velký rozdíl a nevadí Vám za to zaplatit vysokou sumu.
Více o akustických závěsech a jejich možnostech naleznete zde.
"Při hledání řešení pro zvukově netěsné skleněné posouvací dveře v nájemním bytě jsem oslovila pana Jirovského s poptávkou o ušití akustického závěsu. Kvalifikovaně mi vysvětlil celý problém a nabídl mi možnosti, jak situaci řešit. Při té příležitosti mi rozmluvil pořízení akustického závěsu. Zároveň vymyslel jednodušší a zvukotěsně účinnější řešení – utěsnění vzduchových mezer mezi dveřmi a stěnou za pomoci těsnících pásků a rohových lišt. Díky inovaci pana Jirovského se povedlo najít optimální řešení. Velmi jsem ocenila jeho profesionální přístup a rychlou komunikaci. "
Barbora Kadlecová